おはようございます
Lawak La Konon #2
posted by Mirza^Husna 6:41 PM 3 comments
Salam and Hello readers.

                             Saya Pendek ! So saya Rock !! Hahah ;P

  Dialog ni berlaku when kami bertiga < aku, dia, mereka> (EH)? Ah. Biarlah. Apa tadi? Ooh haa, kami nak ambil Qur'an kat almari yang tinggi tuu kan? Takpayah jawab tak dengar pun lalalala~. Tapi.....

  Disebabkan kePENDEKan yang terlampau, terpaksa lah kami terinjit-injit tengok nama kat Qur'an. Maka berlakulah dialog yang agak skema ni en? =)

Solehah : Haishh, tak nampak arr, namapak sangat kiteorg pendek !! <sambil terinjit-injit>

Aku :  Haha, kamu je,  kami-kami takk. Lalala~

Solehah : Cehh, tak cermin diri sendiri !

Aku : Hahah saje. Apa sebab kiteorang pendek hah? Macam terbantut pulak.

Solehah : Mungkin sebab ........ kita keKURANGan MAKAN kott...!

                                              ......................................................


Kesimpulannya : Salah sendiri siapa suruh tak makan Calci Yum !

Labels:

design by Wanaseoby