おはようございます
Hesh Jangan Kesat.
posted by Mirza^Husna 12:33 PM 0 comments
Heyy Peeps.

                                   *Eh macam perli aku je. Ciss.

 Memang hobi setiap manusia a.k.a budak tak matang macam aku ni mesti gatal lengan nak lap mulut kat situ. Wei, sengkek sangat ke nak beli tisu woii?

  Bukannya sengkek. Tapi terlalu malas nak gi ambil tisu. Halal je pakai lap kat situ.

Eh. Kenapa aku buat entry ni? Tadi.....

Aku tengah berjalan-jalan dengan hati yang riang dan gembira kerana ... yep sebab perut kenyang la wehh. Tiba-tiba..

Baba : Hesh jangan kesat. Berapa kali nak cakap?
Aku  : Aa? Eheheh.

Cek tanya lah apa best sangat lap kat situ?  Eh best lah mudah, cepat, selesa. SELESA ? Hei, kan ke kotor? Dengan mulut berminyak, berkari, berkuah dan macam-macam ber yang lain. SELESA ke? 

   If yes. Anda memang seorang yang pengotor. Ceh macam mengata diri sendiri je. Cis cis.

P/s : Ni tengah blank tadak idea lah. Ni kempen KOT. Kempen jangan lap mulut pakai baju. YEAYY !

Labels:

design by Wanaseoby