おはようございます
Tak payah kot buat muka men-SINGA.
posted by Mirza^Husna 6:27 PM 0 comments
Heyy Korang.

" EH EH sori. Ehehe err ^^''

Buat muka yang agak boleh dikatakan men-SINGA itu.


*************

Cantik, comel hebatss. Tapi mana boleh pakai gi sekolah. Maunya jadi femes sebulan.

GRR aku agak agak kesal, dalam 30% ? Walaupun aku agak suka dapat mengkotorkan kasut orang ohoho. Ceaa tipu aku mana suka buat orang marah. Nanti nampak macam ada tanduk kat kepala dia. Gila. Mesti ah takut. ;P

 Korang ada kasut?  Oh takde, lah kesian banget, takpe nanti pergi beli ok? Kesian sebenarnya tengok orang takda kasut, selipar etc. ;') Sobs. Eheh, tapi Internet Connection ada takkan lah kasut takda? Nampak bebenau menipunya encik-puan sekalian. Nak kantoi hagak-hagak lah.

  Aku tau orang tu penat basuh and mengkapur dia punya kasut. Tapi aku tak SENGAJA ok? Jangan dok buat muka men-Singa kau tu. Nak gelak pun hadee. Agak kelakar actually. :DD

  Orang marah, seriously aku tak terasa. Nak gelak ada ah. Dengan muka men-Singa kau tu. Macam biji saga. Oh aku cakap je tapi aku tak tau. Sebab orang cakap biji saga merahh.

  And kengkadang aku sengaja buat orang marah. Bengang? Er ADA. Ha kasi besar punya font. Eceh! Mula-mula cuti 2 minggu tu aku gaduh dengan classmate. Mau bergegaq fb kasi gempaq sekali sekala, tak salah kot.

  Kalau kat sekolah biasalah dengan Atul. Yeah, kebiasaannya nanti kalau aku nak balas balik nanti dia potong-potong. Ape ingat senang ke nak main potong-potong? Takut kalah letewww yekss.

  Masa time jalan kat kantin pun boleh gaduh tau? Minat mendalam lah tu. Saja nak try test kot kot boleh masuk debat. Dah boleh dikatakan hampir menjadi rutin. Tak lah sunyi sebab di isi dengan kebingitan yang agak memeriahkan suasana omaii. Terperahsan pulek.

  Aku suka tengok orang bengang bukan marah. Tapi tak kisah lah, sebab kelakar. Macam tengok Maharaja Lawak je. Puas.

 Ada pepatah kata Jangan Marah-Marah Nanti Cepat Tua. Kau nak ke? Silakan, tak jadi masalah aku, masalah kau, kau punya pasal lah. Senyum pulak cepat muda. Ahaha, rekaaan semata-mata sila jangan percaya pepatah mengarut itewww~

  OK, cukup. Aku ni sekali cakap boleh masuk bab agak melencong sikittt. Baibai.



Ah heaven, aku ponteng training NETBALL. Muahaha. Sengih puas. :D

Labels: ,

design by Wanaseoby