おはようございます
Mari membeli buah eh membeli belah.
posted by Mirza^Husna 8:27 AM 0 comments
Assalamualaikum Hai.

*Kalau buat duit kering bertenang apanya :P

  Ehemmmmmmmmmmm, ok cukup. Saya sakit tekak ni. Almaklum tadi masa sahur makan eskrim cornetto tigabatang wahahah jakun.

 Hari Jumaat ni baru ah dapat rehatrehat sikit selepas seharian bersekolah tanpa henti dengan buku yang takterkira beratnya dengan peluh yang sentiasa membasahi dahi dah leher er ceh gaya macam Isnin sampai Khamis takgoyang kaki. Semput tak agakagak korang baca ? Hihi sengaja :P

  Semalam atau em Isnin saaaaampai Jumaat semalam, kiteorang bertiga pergi membeli-buahbelah. Mau tercabut urat saraf yang berfungsi tau. Baba gi umrah jadi dia membeli-belah kat sana ajelah. Baba balik raya keempat. Fine, takperlu kot bagitau sebab korangkorang semua taktanya pon.

  Soo, hari Isnin kiteorang pergi Tesco. Beli baju raya Ummi dan Fatin. Diaorang sebenarnya dah beli baju tapi jahit belum siap jadi, beli lagi baju yang dah siap. Ok paham ke takni? Saya nak cari inner panjang tapi semua yang paras leher tak tercekik pulak saya. Akhirnya, saya jumpa mafla tapi tak beli pun, lain kali lah tapi lawa weh mafla dia *kesat air liur*

  Selasa, pergi Pusat Bandar. Carik tudung pulak dengan inner sekali sabo jelah. Inner masih dalam pencarian. Takjumpa lagi, tapi saya beli baju raya lagi satu. :)

  Rabu, pergi KipMart. Asalnya nak beli kiub tapi ummi tak kasi muahaha. Sebab ummi cakap ramai anakmurid asik main dalam kelas macam addict la gitu (?) heheh. Akibatnya taktumpu perhatian. Fatin takikut sebab dia rewang. Dia suruh beli hadiah. Ni settle. Lepastu gi stationery.

 Khamis, takingat wahaha keji.

 Jumaat, pergi KipMart lagi. Fatin mau beli gelang banyakbanyak. Bajets banyak duit ajee haha, Ummi pergi pasar, lepastu amik baju yang beli haritu sebab labuh, kena potong.


Habis lenguh lelah lesu lembik longlai lemah. Penat tau. Wowowowo. Ok ngadengade. Asalnya saya nak beli kardigan kat giant, ciss lain kali ajelah ummi penat sangat nampak ececehhhh. Heh oklah cuti raya dah muncul. Seminggu aje. Kira bersyukur lah kan *tapi dalam hati?* :P K bye.

Sebenarnya, saya makan eskrim kacang merah yang potong tu aje. Nak beli cornetto tak mampu bhuahaha. Dalam mimpi aje. :P

Labels: ,

design by Wanaseoby