おはようございます
Minah gedik tahap antarabangsa ;P
posted by Mirza^Husna 5:00 PM 4 comments
Assalamualaikum HaiHellowww~ :D


   
  Hari ni hari keberapa puasa? Semua mesti tau kan? Heh kalau tanya hari ni berapa Muharram, buang masa takde sapa pun ambik kisah. Ok, pasal tu tolak tepi sat :D

   Galok. Galok tu bahasa Terengganu kot tak silap saya. Keluarga kami mix. Ahhaha yelah mix. Kedahian + Johorian + Terengganuian. Cukup mix tak? Muahaha perahsan gila ok.

  Kat rumah, biasanya yelah kan dresscode sesukahati, awak nak pakai baju koyakrabak yang boleh tahap kainburuk tu pun takde orang nak kisah. Rambut ohhh lagilah kalau boleh nak buat Trojan *wahhhover

  Ya, rambut. Saya suka kalau kat rumah saya buat rambut macam Yuri. Haah kat atas tuuuu. Yang kedua atas sekali. Comel ! Tambah tambah rambut saya warna blonde lagi comel. Ok tipu rambut saya warna hijau lahhh.

  Ada satu hari saya buat rambut Yuri tu, sekali kan baba nampak

Baba ; Hekelehhh geli seh nak buat rambut gitu.
Saya ; Hecehh, sajeje kenapa jeles? Tau comellll *sambil pegangpegang rambut*

Tau ape ayah saya cakap?

Baba ; Heh galok ah mu. Tau galok tu ape?
Saya ; Hah ape?
Baba ; Gedik.

Dialog seterusnya awak cipta sendiri yeeee?

 Ok bai, saya rasa entri saya makin lama macam entri sampah. Ceccehh macam lah entri dulu taksampah. Saya baru balik dari kampung. Sayanggg, tak dapat larilari kat Masjid. Aufa uzur pulak.

Tak rasa pun lapar, tak alihalih dah 10 Ramadhan terakhir. Serius sedih :') Cepat sangat. Masa kecikkecik dulu kenapa sebulan lamaaaa sangat? Sekarang? 4 minggu? Kejap woi hemmm.

Labels: ,

design by Wanaseoby