おはようございます
Saya memang lupa kawan.
posted by Mirza^Husna 9:54 AM 1 comments
AssalamualaikumHai uolsss~


   Actually, masa sebelum baba pergi umrah, Panda telah dikejarkan ke hospital berikutan untuk memandulkan dia. Ok kawankawan mandul itu apa? Ya anda betul, mandul ialah memotong rahim supaya dia tidak beranak. Eh potong ke? Jangan tanya saya tanya doktor lah eh hishh~

Saya punya karangan penulisan memang ada masalah. So? :>

    Seriously, saya memang nak cakap pasal kucing. Dan ianya memang ada kena mengena dengan tajuk. K sambung, lepas Panda dah dimandulkan, kiteorang tak terus ambil dari hospital. Kiteorang biarkan aje Panda kat situ sampai kesan jahitan dah tutup betulbetul " nanti kang Stokin kacau dia punya luka --"  kata Ummi.

    Jadi, Panda balik rumah waktu tu hari Selasa 6 September. Mulamula Panda rilek je masuk rumah, bila Upin dengan Stokin nampak, Upin dengan Stokin memasing nak dengus mendengus macam KL Gangster tuuuu~ versi kucing.

    So start dari situ, semua makhlukhaiwan ni takdak mood. Semua moody. Senang citer memang tak boleh bertembung, kalau tak --- mula ah nak jadi gangster rumah hehhh ingat rumah kau nak halau halau tetamu. Haha ok ok tetamu ke?

   Kes ini berlarutan saaaampai lah hari Khamis iaitu 9 September yang lebih dikenali sebagai bornday saya. Yeahh tepoktepok. Hari Khamis tu baru lah diorang dah mula nak baik sikit dah mula nak happening happening anddd diorangpun happily ever after sampai hari ini ;)

Dah habis, pendek kan citer saya? Haha memanggg. Tak tau nak panjangkan macam mana lagi haih.

   Btw, sebenarnya saya pun pernah camtu. Mungkin saya dah terkena jangkitan kucing saya kot. Ahhahaha memang saya ni cepat pelupa bukan sebab lupa kawan, lain ok. Kbyeeee~ Motif buat post ni?

Labels: ,

design by Wanaseoby