おはようございます
Harimau Muda VS Garuda
posted by Mirza^Husna 9:39 PM 0 comments
Greeting Text

   
Isnin, 21 November 2011 guess what? School holiday weh! Time goes so fast eh? Sedar-sedar dah akhir tahun *gelenggelengkepala* 

   Tapi tu tak cukup gempak lagi, sekarang ni Malaysia tengah lawan Indonesia ni woi. Gempak kan gempak kan gempak kan? K stop.

   Sekarang saya tengah update post sambil mata tengok tv siaran tv3 puihhhh padan lah tak siapsiap post, mata ke mana tangan tak bergerak.

Kbye. Rasa tadak mood mau update. Dah seminggu lebih tak main internet (?) *fineskemahabis* so macam euwwwww janggal gila kot. 

Kedudukan sekarang 1-1 Terus berikan sokongan padu dan jitu anda pada Harimau Malaya eh jap macam konfius je Muda dengan Malaya? Apeape jelah

Labels: , ,

design by Wanaseoby