おはようございます
Kerenah Makhluk Comel.
posted by Mirza^Husna 9:11 AM 2 comments
Greeting Text



  Pada suatu pagi yang indah..........kami satu kelas dapat buku nota KH lepas dah hantar kan.....lepastu classmate saya yang kepoh tahap beruk mak minah tu cakap...



Photobucket Ustaz, takde bintang ke??















Photobucket Haa bintang?! Takde sebab malam tadi hujan....









=________________________=


Ustaz buat lawak ehhhh?
 

   Masa waktu BI pulak ustazah bagi motivasi percuma kat satu kelas sebab ada orang malas taknak buat buku skrap. Oh tidak, group saya rajin tak macam group tuttttttttttttt ok perlu ke tuttt tutt bagai? -,-


Photobucket  Apa yang BAIK??!










Photobucket  Eh apa yang PENTING??




Photobucket  KERJASAMA!!




   Ni waktu hafazan, oleh sebab wujudnya segelintir masyarakat yang agak malas mahu menghafal, ngheja depa dok nyembang, gosip segala pa lah benda yang takda paedah langsung.

   Oleh sebab juga kelas saya semuanya perempuan yg.......ngada-ngada (?) terdapatlah disitu sekeping cermin *eh betul ke penjodoh bilangan nih??!* 

Jadi...dia ni nak betulkan tudung pastu ustaz nampak jadi dia pun malu-malu kambing :3 


Photobucket Ustaz jangan tengok malu lah! XD














Photobucket Awak nak tengok cermin kan? Tengok muka saya ni haa ada cermin *cermin mata!*



 Apesal semua cikgu saya terlebih comel? Ehh ^3^

Labels:

design by Wanaseoby