4.11.2012

" Eh aku la Princess....."

Greeting Text


   

   Oleh disebabkan harini cuti sempena Pertabalan Yang DiPertuan Agong blablablablablabla k saya taktau sebab nama dia panjang sangat sape suruh kan nama panjang-panjang gitu mesti waktu exam dia susah kan nak tulis nama heh. 

   Jadi, sebagai seorang ye pelajar yang berwibawa lagi berdisiplin dan rajin serta nerd k saya pun menggunakan waktu yang terluang buat homework macam Gunung Lambak tu...

   Saya buat karangan BM so, sambil cari ilham *cehh ilham* saya conteng-conteng buku teks BI, Ape pasai BI? Ni teka-teki untuk anda. Jeng-jenggg-jenggg. K takpayah nak teka-teki sangat ah kan......nyampah doh aku. Erk okay okay =='' memain jeh.

Saya waktu tu tekap-tekap gambar, tetiba ada gambar Permaisuri Rusia kot (?) Entah.



: "Haa yang ni aku buat cantik-cantik sikit ah haha. Ni princess tau jangan memain haa....." 


kataku. Eh skema la pulak dish dish. Kakak saya balas....



: " Eh aku la Princess ehehek,..... "



Tetiba saya rasa nak muntah hijau laaaa........hmph 



Lama saya tak update kan? Getting busy now phewww~ Saya pun mula merasakan tanda-tanda awal ketandusan idea sebab entry semua layak pergi pintu pagar tempat pelupusan sampah. Baru pintu la...belum masuk lagi :p

No comments: